Tijdens deze training laten we je kennis maken met CRM en hoe je dit kan gebruiken in je rol als instructeur. De training is gericht op scenario-onderwijs waarbij je korte feedback geeft op de CRM kernpunten met behulp van de learning conversation.
Terug op je eigen locatie kan je scenario’s doorlopen die betrekking hebben op situaties die je zelf ontwikkelt en die betrekking hebben op de dagelijkse praktijk. Je bent als instructeur in dezelfde praktijkruimte aanwezig als waar de scenario’s plaatsvinden.
Doel
Aan het eind van de training ben je in staat om feedback te geven volgens de learning conversation op technische en niet-technische vaardigheden.
Doelgroep
Instructeurs die ervaring hebben met het geven van scenario-onderwijs.
Inhoud
- Scenario-onderwijs;
- Feedback geven volgens de Learning Conversation en Advocacy with inquiry;
- Kennis maken met de CRM kernpunten;
- Bespreken van technisch en niet-technische vaardigheden tijdens feedback op een scenario;
- Tijdens de training wordt theorie afgewisseld met praktijk. Je wisselt als deelnemer tussen de rol van begeleider/ instructeur en de rol als cursist. Het zelf feedback ontvangen tijdens deze scenario’s geeft verdieping aan je rol als instructeurs.
Omdat deelnemende instructeurs afkomstig zijn uit verschillende disciplines vragen we iedere cursist om een aantal scenario’s aan te leveren die hij/zij in de dagelijkse praktijk als instructeur gebruikt. De scenario’s zetten we in bij de Crisis Resource Management training.
De aanlevertermijn is uiterlijk 1 week voor aanvang van de training.